Producătorul auto german a demarat o campanie de teasing oficial pentru viitorul său vehicul electric. Este vorba despre Volkswagen ID. Buzz, urmașul electric al popularului Transporter. Din punct de vedere fizic nu prea sunt vizibile asemănări între cele două. Nici nu cred că este nevoie. Un vehicul cu motorizare integral electrică trebuie să fie modern, cu linii inedite. Asta pentru a atrage publicul tânăr, așa cum a făcut-o și bunicul său cu jumătate de secol în urmă.
Noul vehicul electric va fi construit pe platforma lui ID.4. Pe cale de consecință, ma moșteni mare parte din specificațiile tehnice ale acestuia. Va avea totuși tracțiune doar pe puntea spate. Motorul său electric va dezvolta o putere de 150 kW, iar bateria va avea o capacitate de 77 kWh. Viteza maximă va fi limitată la 145 km/h.
Volkswagen ID. Buzz va avea două modele de caroserie. Unul cu cinci locuri pentru pasageri și o formă utilitară, denumită Buzz Cargo, cel mai probabil cu doar două locuri și loc pentru transportul de marfă.
Varianta cu cinci locuri va avea un volum total al portbagajului de peste 1.100 litri. Iar Cargo-ul va putea transporta un volum total de marfă de 3,9 metri cubi.
În fotografii modelul este semi-camuflat cu ajutorul acelor curbe colorate precum un curcubeu. Varianta comercială va avea o singură culoare.
Compania germană intenționează să prezinte oficial modelul Volkswagen ID. Buzz pe 9 martie. Dacă totul merge conform planului, primele unități vor fi vândute în Europa în luna septembrie a acestui an.
via ArenaEV
[…] Noul E-Ulysse prezentat de Fiat este definit ca un MPV (multi purpose vehicle). Un van electric destinat transportului de pasageri în condiții peste medie. Un vehicul ce poate fi folosit cu succes pentru transferul între hoteluri și aeroporturi sau pentru servicii de taximetrie VIP. Un vehicul pe care mulți îl văd ca un răspuns din partea Stellantis (conglomeratul care operează pe piața auto branduri ca Fiat, Jeep, Citroen, Opel, RAM și altele) pentru Volkswagen și al său VW ID.Buzz. […]